Boleh Berubah Ke??




 hahahah..dayah2,mcm2 ko wat tok manikkan??Tak sangka aku..dulu punye la ganas..Skang,da mcm   pompuan melayu terakhir..Bunga..bunga..bunga.


.
Gelak kawan saya bila saya tunjukkan die gambo2 design manik yg saya cipta..Bukan kawan je terkejut..Mak ayah saya,adik-beradik n sedara mara semua terkejut..Tak sangka anak dara yg sorg ni da berubah jadi keperempuanan lak..Hihihihi..tu la..saya pon tak sangke..Dulu,bab bunga ni memang tak berkenan.Tolong mak tanam bunga kat halaman,semuanya tak pernah hidup..Mak cakap,mungkin tangan ni panas sangat,sebab tu semua bunga mati bila saya yang tanam..Hahahah..boleh ke camtu??


Tapi saya percaya,semua tu mengikut peredaran waktu..Tak semua berlaku dalam sekelip mata..Masa saya kecil dulu,sy pantang tengok color pink..Bile tengok je mula la nk muntah..Sampai air sirap bandung pon saya tak sudi nk minom..Hahahhah..Ayah pon da naik risau,takut anak die ni tak jadi pempuan bile besar nanti..Semua baju kurung yg ayah pilih adalah warna pink..Bila kena suruh pakai baju tu mesti melalak habis..Puas mak nk pujok..Tapi skang ni da berubah,bile tengok color pink je da rasa cam jatuh cinta..Tergerak dalam hati pink tu cantik sebenarnya..warna lembut sesuai dengan citarasa wanita..Sekarang ni pon,ada banyak baju color pink..=)

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih

Masa Itu Emas

 

Copyright 2010 Beads!!Beads!!Beads!!. This blog template designed by Creative Bytes.