Cerita Saya


Blog ni da lame saya wat..cume tak edit2 new posting..sebab sibuk ngan bisnes n career..Eceh..mcm bisneswoman berjaya lak kan???So,untuk permulaan blog ni,saya nk cite sket sape saya..Ala...bukan femes mane pon,cume org biase je..
Saya sangat suke kan manik..disebabkan sukenye saya dengan manik,saya telah mencetuskan ilham bersama family untuk wat bisnes manik kecil-kecilan..(hopfuly 1 day will be greater and bigger..Amin..)
So produk pertama yg saya wat ialah bunga telur manik.Dah menjadi tempahan dari sahabat lame saya kak Shila Liyana for her wedding pada 18 Disember 2010 yg lalu..





Respon yg saya dapat dari kak Liya,dia sangat teruja dan hepy,sebab bunge pahar dia lain dari lain..semua org puji dan tertarik..Kak Liya cakap secara tak langsung bunga telur ni naikkan seri dia lagi kat atas pelamin..Hahahahah..thanks kak..Saya masih berusaha mencipta design terbaru..

0 comments:

Post a Comment

Terima Kasih

Masa Itu Emas

 

Copyright 2010 Beads!!Beads!!Beads!!. This blog template designed by Creative Bytes.